Projektu jaunumi

Šobrīd, pēc ziemas tehnoloģiskā pārtraukuma plānots, ka marta vidū varētu atsākties Brīvības ielas posma pārbūves darbi. Ietvju bruģēšana un citi darbi, kas būtiski neietekmēs autotransporta kustību, norisināsies visā objekta garumā, bet posmā no Stadiona ielas līdz Kārklu ielai satiksme uz vairākiem mēnešiem tiks pilnībā slēgta. Tas nozīmē, ka nebūs iespējas pa Brīvības ielu nokļūt uz poliklīniku un slimnīcu, tāpat arī izbraukt no pilsētas virzienā uz Salu.

“Šajā posmā tiks veikti visi pazemes darbi – lietus ūdens kanalizācija, ūdensvads un sadzīves kanalizācija, tāpat visi ceļa darbi un labiekārtošanas darbi,” stāsta SIA “Ošukalns” būvdarbu vadītājs Valerijs Vargulis. “Šajā posmā paredzētas divas asfalta kārtas – sešu un četru centimetru biezumā. Kopējais slānis – 10 centimetri. Pēc līgums darbi mums jāpabeidz 1.augustā, bet saistībā ar krīzes situāciju valstī var gadīties, ka objekta nodošanas termiņš tiks pagarināts, jo ir problēmas ar materiālu iepirkumiem.”

Transporta kustība tiks organizēta pa Zaļo ielu un Dolomīta ielu. Autobusu pasažieriem jāņem vērā, ka izmaiņas būs arī sabiedriskā autobusa maršrutos. Pietura no Brīvības ielas un Strūves ielas krustojuma tiks pārcelta uz Zaļās ielas un Kapu ielas krustojumu. Ņemot vērā, ka pilsētas maršrutos jau šobrīd netiek izmantots ceļa posms no ģimnāzijas līdz poliklīnikai, būtisku izmaiņu nebūs, izņemot 4.maršruta autobusu. Satiksmes organizēšanas izmaiņas galvenokārt ietekmēs autobusus, kuri kursēs no un uz Salas pusi, jo tiks izmantots apbraucamais ceļš pa Zaļo ielu un Dolomīta ielu.

Martā objektā tiks sākta arī rotācijas apļa izbūve Brīvības ielas un Dolomīta ielas krustojumā, bet tur nav plānots satiksmi pilnībā slēgt. “Dolomīta ielas un Brīvības ielas krustojumā nākotnē paredzēts uzlikt luksoforu un satiksmi novirzīt pa vienu joslu. Tas varētu būt pēc maija svētkiem, vairāk maija vidū,” stāsta Valerijs Vargulis.

Brīvības ielas pārbūve ir viena no aktivitātēm projektā “Jēkabpils pilsētas infrastruktūras sasaiste ar TEN-T tīklu”.