Domes ēka

22.jūnijā Jēkabpils pilsētas pašvaldības izpilddirektors Guntars Gogulis izdevis rīkojumu par klientu apkalpošanu. Pamatojoties uz Ministru kabineta 09.06.2020. noteikumiem Nr. 360 “Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai”, noteikts:

klientu apkalpošanu Jēkabpils pilsētas pašvaldībā, Brīvības iela 120, Jēkabpilī nodrošināt klātienē,

klientu apkalpošanu Jaunā iela 31C, Brīvības iela 45, Brīvības iela 118, Jēkabpils nodrošināt klātienē pēc iepriekšēja pieraksta un veicot klientu uzskaiti.

Dzimtsarakstu nodaļai pakalpojumus sniegt klātienē pēc iepriekšējā pieraksta un  veicot klientu uzskaiti.

Brīvības ielā 120, Jēkabpilī nodrošināt dokumentu pieņemšanas kasti, kur var atstāt sūtījumus no Latvijas pasta un citu personu iesniegumus.

klientu apkalpošanas speciālistiem no iedzīvotājiem pieņemt mutiskus iesniegumus, izmantojot tālruni 65236777 vai bezmaksas informatīvo tālruni 80205008, veicot sarunas ierakstu, ar mērķi identificēt iesniedzēju un tā prasījumu domstarpību gadījumā un nodrošināt pakalpojuma kvalitāti. Saņemot mutisku iesniegumu, klientu apkalpošanas speciālists pārbauda fiziskās personas datus Iedzīvotāju reģistrā.

sarakste starp pašvaldības iestādēm, rēķinu nodošana apmaksai notiek elektroniski.

pirmsskolas izglītības iestādes rēķinus apmaksai reizi nedēļā nogādā uz Brīvības iela 120, Jēkabpils un ievieto dokumentu pieņemšanas kastē.

Kontroli par rīkojuma izpildi veic struktūrvienību vadītāji un iestāžu vadītāji atbilstoši rīkojumā noteiktajai kompetencei.