Zasas vidusskolas skolēni Erasmus programmā

Zasas vidusskolas Erasmus+ mobilitātes projekta "Atklāj savu pagātni, tagadni un nākotni un nepazaudē sevi!" (Nr. 2023-1-LV01-KA122-SCH-000117455) skolēnu grupas mobilitātes Brašovas pilsētā, Rumānijā rezultāti.

      No 15.aprīļa līdz 18.aprīlim (14. un 19.aprīlis pavadīti ceļā) Zasas vidusskolas 10 skolēnu grupa: Kristaps Geižāns, Mārtiņš Geižāns, Evelīna Ruško, Sindija Minalto, Elīna Caica, Egija Martinova, Līva Nagle, Niks Daniels Balodis, Raitis Daudzvārds un Sanija Geižāne - kopā ar skolotājiem Andi Bramani un Baibu Gabranovu devās uz Brašovas pilsētu, Rumānijā, lai piedalītos skolēnu grupas mobilitātes aktivitātēs Brašovas 25.vidusskolā.

Mobilitātes laikā skolēnu grupas dalībnieki:

  • ir papildinājuši zināšanas, prasmes un pieredzi projekta darbu un pētījumu īstenošanā;
  • ir izzinājuši kultūrvēsturisko mantojumu, īstenojot kopīgu projekta darbu par nacionālajām tradīcijām, it īpaši Lieldienu tradīcijām, abās partnervalstīs, kā arī atklājuši kopīgas kultūrvēsturiskas iezīmes tradīcijās un paražās, meklējot līdzīgo un atšķirīgo radošās komandas darba aktivitātēs;
  • ir iepazinuši nozīmīgākos kultūrvēsturiskos objektus Brašovas apkārtnē, apmeklējot tos, izzinot to vēsturi un lomu pilsoniskās identitātes veicināšanā;
  • ir izzinājuši un iepazinuši Rumānijas nacionālo virtuvi;
  • ir jēgpilni sadarbojušies ar partnerskolas skolēniem;
  • ir iemācījušies strādāt komandā un attīstījuši līderības un komandas darba prasmes, īstenojot kopīgas intereses un piedaloties kopīgās aktivitātēs, piemēram, volejbola spēlē;
  • ir izzinājuši partnerskolas mācību vidi, mācību procesu un mācību metodes, ir piedalījušies STEM nodarbībās (matemātikā, bioloģijā, fizikā) un uzlabojuši savas zināšanas STEM priekšmetos, apmeklējot Zinātnes muzeju un iesaistoties interaktīvās nodarbēs;
  • ir uzlabojuši svešvalodu zināšanas un prasmes, izmantojot angļu valodu saziņai ar partnerskolas skolēniem un dzīvojot rumāņu skolēnu ģimenēs;
  • ir attīstījuši savas digitālās prasmes, pirms mobilitātes tiešsaistē sazinoties ar partnerskolas skolēniem un skolotājiem un mobilitātes laikā veidojot savas mobilitātes dienasgrāmatas Padlet vidē;
  • ir attīstījuši savas publiskās runas prasmes, prezentējot veikto pētījumu rezultātus;
  • ir veicinājuši savas skolas, novada un valsts starptautisko atpazīstamību un popularizējuši Erasmus+ programmas mērķus.